(KL) Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych - Dział Jakości

Contact Solutions jest częścią Grupy SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training&Consulting oraz Human&Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy im w każdym elemencie produkcji, w trakcie podnoszenia kwalifikacji pracowników czy przy doradztwie personalnym. Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów.


Nasz zespół składa się z wykwalifikowanej kadry managerów, team liderów oraz konsultantów. Wspólnie tworzymy zgrany zespół, którego celem jest prowadzenie projektów i kampanii na najwyższym poziomie.
 
Dołącz do naszej grupy i zostań współtwórcą naszego sukcesu.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych / Dział Jakości
Miejsce pracy: Grudziądz

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami – odsłuchy rozmów Konsultantów Call Center;
- Prowadzenie coachingów, warsztatów i spotkań;
- Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów;
- Identyfikacja nieprawidłowości związanych z jakością obsługi Klienta – realizacja weryfikacji jakościowych;
- Wdrażanie rozwiązań, inicjatyw oraz rekomendowanie działań poprawiających jakość świadczonych usług oraz satysfakcję Klienta;
- Uczestnictwo w projektach jakościowych;
- Przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i rekomendacji.

WYMAGANIA: 

- Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów i usług i/lub w zakresie kontroli jakościowej procesu obsługi klientów na CC;
- Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą telefoniczną;
- Umiejętność prezentowania wyników oraz przekazywania wniosków w sposób jasny i rzeczowy;
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych.
 

CHCEMY ZAOFEROWAĆ CI:

- Pełnoetatową pracę w godzinach 8 -16;
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego;
- Współpracę w oparciu umowy o pracę;
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie – stała pensja + kwartalna premia;
- Benefity (karta sportowa, możliwość wyjazdów zagranicznych study tour).

 

Jeżeli spełniasz nasze oczekiwania i jesteś zainteresowany(a) naszą propozycją, czekamy na Twoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez SGP – Sorting Group Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, ul. Legionów 92, 42-202 Częstochowa, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. "

 
SGP Sorting Group Poland
 

SGP Sorting Group Poland

(KL) Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych - Dział Jakości

 
Miejsce pracy: Polska, Kujawsko-pomorskie, Grudziądz
 
Umowa o pracę
   
Ważna jeszcze 0 dni (do 2019-05-25)
 
Masz pytanie dotyczące oferty pracy ?
Skontaktuj się: agnieszka.kucharczyk@sgpgroup.eu
Z tytułem maila: (KL) Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych - Dział Jakości - region - zapracowani.pl
 
 

Zwiększ swoje szanse na dobrą pracę.

Jesteśmy gotowi, by pomóc Ci w Twojej karierze.

Dodaj swoje CV bezpłatnie