Help Desk

CORE Services działa na rynku od 2010 roku, a z naszych usług korzystają zarówno największe instytucje z sektora bankowo-finansowego w Polsce, globalne i lokalne firmy IT jak również młode i dynamicznie rozwijające się software house’y.

Obecnie do projektu w sektorze bankowym poszukujemy osoby na stanowisko:

HELP DESK

Miejsce pracy: Wrocław



Najważniejsze obowiązki:

• Wsparcie oraz realizacja standardowych wniosków w zakresie zarządzania uprawnieniami IT,

• Odpowiedzialność za wsparcie użytkowników w zakresie obsługi uprawnień IT,

• Realizacja wniosków o uprawnienia do systemów i aplikacji,

• Weryfikacja zasadności złożenia wniosku o określonym profilu uprawnień.



Idealny kandydat posiada:

• Biegłą znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows,

• Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,

• Gotowość do zmian i nowych wyzwań,

• Chęć zdobycia nowej wiedzy,

• Umiejętność pracy w zespole.



Oferujemy:

• Długoterminową współpracę,

• Dedykowanego opiekuna administracyjnego,

• Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,

• Zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy (umowa o pracę/B2B),

• Pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport).

Poznaj pracodawcę  
Core Services Sp. z o.o.
 

Core Services Sp. z o.o.

Help Desk

 
Miejsce pracy: Polska, Dolnośląskie, Wrocław
 
Samozatrudnienie
   
Ważna jeszcze 0 dni (do 2019-06-18)
 
 

Zwiększ swoje szanse na dobrą pracę.

Jesteśmy gotowi, by pomóc Ci w Twojej karierze.

Dodaj swoje CV bezpłatnie