Profesjonalny marketing internetowy

Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej. Prowadzenie profesjonalnego marketingu internetowego jest koniecznością dla wszystkich managerów i specjalistów, którzy odpowiadają za wizerunek, komunikację marketingową i sprzedaż marek i produktów w kanale online.

W firmach funkcjonują różne modele związane z obecnością marki / produktu w internecie. Wiele marek korzysta z pomocy agencji, które nie zawsze mają wiedzę o grupie docelowej czy portfolio. Są też marki, które próbują zająć się tematem we własnym zakresie. A trzecia grupa to marki, które w obawie przed nieznanym rezygnują z rozwoju kanału, przed którym nie ma ucieczki.

Niezależnie, do której grupy się zaliczasz, warto opanować umiejętności związane z profesjonalnym marketingiem internetowym. Pomogą one w poprawie efektywności własnych działań lub usprawnią zarządzanie współpracą z agencją interaktywną i weryfikację jej prac.

Podczas szkolenia z marketingu internetowego:

  • Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby swojej grupy docelowej (konsumentów) funkcjonujących w internecie.
  • Nauczysz się tworzyć komunikaty marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz ścieżkę zakupową panującą w sieci i nauczysz się dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe na różnych etapach tej ścieżki.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów i tworzenia filmów, które przyciągną Twojego odbiorcę.
  • Poznasz działania i efekty marek, które skutecznie zaangażowały internautów.
  • Zaprojektujesz własną strategię działania i skonstruujesz ofertę, która zacznie się sprzedawać.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa"

Od 2010 roku wpieramy managerów i specjalistów marketingu w podnoszeniu i rozwoju kompetencji związanych z profesjonalnym marketingiem i internetowym.

Rekomendujemy szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa.":

  • Managerom marketingu odpowiedzialnym za strategię obecności marek / produktów w internecie.
  • Specjalistom ds. marketingu realizującym operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
  • Brand Managerom, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
  • Product managerom, dla którym kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.

METODA PROWADZENIA SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO

Szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa" będzie prowadzone aktywnymi metodami angażującymi do pracy uczestników zajęć.

Uczestnicy wezmą udział w:

  • Projekcie badawczym.
  • Burzy mózgów.
  • Dyskusji moderowanej.
  • Rozwiązywaniu case'ów biznesowych.
  • Ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych.

Program szkolenia

1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK

2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?

  • Insighty konsumenckie
  • Diagnoza marki / produktu w internecie

3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA

  • Formułowanie celów
  • Dobór narzędzi do celów
  • Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości

4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI

  • Lejek sprzedażowy w internecie
  • Content marketing
  • Charakterystyka mediów społecznościowych

5. TESTY A/B

  • Testowanie rozwiązań w sieci

6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ

  • Zasady tworzenia treści (blogi, video)
  • Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
  • Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
  • Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
  • Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy

7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY

  • Influencer - adwokat Twojej marki
  • O czym pisać i jak tworzyć treści
  • Jak zmierzyć efektywność współpracy

8. E-MAIL MARKETING

  • Etapy konstruowania newsletterów
  • Zasady tworzenia newsletterów

9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

  • Jak ocenić potencjał sklepu
  • Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
  • Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line

10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET

  • Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
  • Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.
Poznaj firmę szkoleniową  
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
 

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Profesjonalny marketing internetowy

Marketing


Agnieszka Opszała
22 877 38 43 / 784 010 774 bok@bonavigator.pl

Warszawa, Plac Inwalidów 10
2019-08-26 - 2019-08-27 1,980.00 zł

Warszawa, Plac Inwalidów 10
2019-10-14 - 2019-10-15 1,980.00 zł

Warszawa, Plac Inwalidów 10
2019-12-02 - 2019-12-03 1,980.00 zł
   
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.   Warszawa, mazowieckie (+2)
Transport i logistyka Otwarte

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing) B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.   Warszawa, mazowieckie (+1)
Marketing Otwarte

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.   Warszawa, mazowieckie (+1)
Marketing Otwarte

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.   Warszawa, mazowieckie (+1)
Sprzedaż Otwarte

INCOTERMS 2020
INCOTERMS 2020 B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.   Warszawa, mazowieckie (+2)
Transport i logistyka Otwarte

Zwiększ swoje szanse na dobrą pracę.

Jesteśmy gotowi, by pomóc Ci w Twojej karierze.

Dodaj swoje CV bezpłatnie